HTML

Teveli Petra Blogja

Friss topikok

  • Sly Sparrow: Szia Petra! Gratulálok Neked az olimpiai szereplésedhez, nagyon meglepődtem, mikor hallottam, h ki... (2008.08.24. 18:18) Peking 2008 III
  • Anemjóját: Szia, Petra! Egyik kedves főszponzorodnak :-) köszönhetően értesültem róla a minap, hogy versenyze... (2008.08.15. 13:34) Peking 2008
  • domadoma: Hajrá Petra! (2008.08.12. 11:37) Peking 2008

Linkblog

Archívum

2008.08.16. 07:13 Teveli Petra

Peking 2008 III

 

Sziasztok!
 
Ma mar 15-e van. Andris bejutása faluba tegnap tehát igen körülményes volt. Szegényt nem tájékoztattam tökéletesen, melyik kapuhoz is kéne mennie, térkép híján pedig nehéz volt megtalálnia a falu külsősök által megközelíthető részét. Szóval sok-sok mobilozás, és kérdezősködés révén végre megtaláltuk egymást. A ráadás még az volt, hogy pont akkor zúdult le egy jókora eső, ami egészen estig tartott.
Tehát megtaláltuk egymást Andrissal a vendég kapunál, ahol a már korábban leadott névlista alapján engedték be az embereket. Én jeleztem is a csapatirodán 3 nappal azelőtt, hogy melyik napokon szeretne Andris bejönni, de valahogy…? kimaradt a listából. Visszarohantam az irodára gyors segítséget kérni, de ők sem tudták mi újság, mivel leadtam az igényt és ők is emlékeztek rá de nem tudták mivel magyarázni. Teljesen oda voltam meg vissza, hogy Andris ott van a kapuban és nem tud bejönni. Végül megoldották a vezetők a helyzetet vhogy…..így meg tudtam Andrisnak mutatni, hol is lakunk.
Este 9kor, addigra már Andris visszatért a szállására, atlétikai csapat megbeszélés volt.
 
15-e reggel
Edzés, egy könnyű 50perc és aztán reggeli és mentem vívásra, szurkolni a párbajtőr csapatnak a 4 közé jutásért. Természetesen mindezt Andrissal, illetve jó néhány többi magyar szurkolóval, akikkel a csarnokban találkoztunk. Sajnos nem jutottunk tovább, de hihetetlen nagy küzdelem volt a kínaiak ellen. Ne tudjátok meg mit műveltek a kínaiak, vezényszóra szurkoltak üvöltve, mi pedig magyarok kb. 1/10-e létszámban próbáltunk torkunk szakadtából kompenzálni az ő szurkolásukat.
 
Most már itt vagyok ismét a faluban, pihi, kaja.
Este pedig ismét verseny, atlétika, szoríthatunk hétpróbázó lányunkért, Farkas Györgyiért valamint Kálovics Anikóért akit10 000m-en versenyez.
 
Hamarosan folyatódik a beszámoló.
addig is üdv.
Petra
 
 

5 komment

Címkék: olimpia peking


A bejegyzés trackback címe:

https://tevelipetra.blog.hu/api/trackback/id/tr50618235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mórász 2008.08.16. 20:09:37

Szia Petra!

Nagyon köszönjük a beszámolóidat, élvezet őket olvasni, szinte ott érezzük magunkat a monszun esőben ázva veletek a kapu két oldalán. Mi is drukkolunk itthon a TV képernyője elött, holnap korán kelünk... :)
Nézve a versenyeket nemcsak a siker öröme marad meg bennünk, hanem egy-egy gesztus, ami kapcsolatot teremt másokkal, az újrakezdések, felállások hősiessége... Ezeket zárja szívébe az ember.

Amikor olvasod már túl vagy rajta!
De most még: Hajrá, hajrá!.
Tomi, Évi, Bálint, Roni,Andris, Ferkó, Juli is!!!!

TamásHollai 2008.08.18. 04:30:12

Szia Petra, Vancouver, British Columbia-ban drukkoltunk neked egy másik magyar baráti párral. Nagyon gratulálunk és kívánunk további sikereket. A blog-t is külön köszönjük - erre csak a szuper teljesítmény után találtam meg: távoli rokonod (Prokop ág).

aklep 2008.08.18. 23:15:28

Kedves Petra! Gratulálok neked a szép olimpiai szerepléshez! Julcsi, Bori és Tamás nevében is! Várjuk a szeptemberi találkozót, hogy élőben is köszönthessünk! Így tovább!...szurkolunk a többi magyar versenyzőnek is ezerrel! Klepeisz Anita Veszprémből

Teveli Petra 2008.08.19. 17:38:32

Sziasztok!

Koszonom szepen a rengeteg gratulaciot, sms-eket es minden kedves udvozletet barmilyen csatoran is jutott el hozzam.
Nem is tudom mit mondjak, a verseny kemeny volt, mint minden maraton onmagaban, de szenzacios volt befutni az Olimpiai Stadionba.
A nap fenypontja meg az volt, hogy ferjecskem, Andris nem hogy bejutott a stadionba mindenfele jegy nelkul, egyenesen a sajto szektorig verekedte be magat, ott vart a befuto utan!!!!:)
A versenyt joforman ki se tudtam pihenni, mert azota jarjuk a varost es az kulonbozo magyar erdekeltsegu versenyeket.
Eppen ezert igen keves idom jut netezeshez, de az elmenybeszamolon mindent bepotolok, igerem.
Addig is a legjobbakat mindenkinek!

Pusszantas,
Petra

Sly Sparrow 2008.08.24. 18:18:27

Szia Petra!
Gratulálok Neked az olimpiai szereplésedhez, nagyon meglepődtem, mikor hallottam, h kint vagy!
TOvábbi sok sikert neked!
Puszi!
Havasi Szilvi
süti beállítások módosítása